Problemer med eShop-kort eller eShop-koder.
Kortet er skadet og jeg klarer ikke lese koden.
Ikke noe problem, send oss et bilde av kortet. Det er viktig at hele siden med koden er synlig. Send bildet til service@bergsala.no, så ber vi Nintendo lete etter koden i sitt system. Vær oppmerksom på at dette håndteres direkte av Nintendo, ikke av oss, og det kan dermed ta noe tid før vi kan svare deg.
Koden fungerer ikke! Jeg får bare opp en feilmelding.
Husk at koder som brukes i Nintendo eShop må være fra samme region som din Nintendo Account. Du kan for eksempel ikke bruke en kode fra USA på en norsk konto, og det samme gjelder valuta. Hvis du har sjekket at kortet ditt har norsk valuta eller er kjøpt i Norge og det fortsatt ikke fungerer, ta et bilde av koden på kortet og send det til service@bergsala.no, så ser vi nærmere på problemet.
Jeg fikk ikke koden som skulle følge med det digitale kjøpet mitt.
Koder som utgis i forbindelse med digitale kjøp sendes til den samme e-postadressen som kvitteringen. Husk at det kan ta litt tid før koden sendes ut. Vanligvis vil du motta kvitteringen først og koden litt senere. Om du ikke mottar den digitale koden, sjekk først søppelfilteret til e-postkontoen din før du kontakter oss. Hvis koden fortsatt ikke dukker opp kan du sende en e-post til service@bergsala.no, så ser vi nærmere på saken.