nintendo logo

 

 

 

 

 

Informasjon om service og support

Ta gjerne en titt i "Vanlige spørsmål"-seksjonen vår før du kontakter oss. Det er godt mulig at du finner svaret på spørsmålet ditt eller løsningen på problemet ditt der. 

Du kan løse de fleste problemene selv!

Ofte er det ikke noe feil med konsollen, selv om det iblant kan virke sånn. For å slippe å sende inn konsollen din unødig, og dermed gå glipp av verdifull spilletid, så anbefaler vi at du ser igjennom følgende feilsøkingsguider/manualer.

Om du ikke finner svar på problemet ditt via disse guidene, anbefaler vi vår FAQ, hvor vi fortløpende legger ut svar og løsninger på ulike problemer.

Service

Med garanti

Hvis Nintendo-produktet ditt ikke fungerer på grunn av produksjonsfeil, kan du ta med produktet tilbake til butikken du kjøpte det hos for å få produktet reparert. Forutsetningen for dette er at garantitiden fortsatt gjelder, og at du kan vise frem kvitteringen. Fyll ut dette skjemaet og send det sammen med produktet ditt.

Uten garanti

Dersom skaden ikke skyldes en produksjonsfeil, om garantitiden har gått ut eller om kvitteringen savnes, kan du mot en kostnad få Nintendo-produktet ditt reparert av serviceavdelingen vår, Bergsala Service Center. Hvis du allerede har vært i kontakt med serviceavdelingen vår og skal sende inn produktet ditt, skal du isteden fylle ut dette skjemaet og legge det ved når du sender inn produktet.

NB! Vi har dessverre ikke muligheten til å reparere eldre maskiner da vi ikke får tak i reservedeler til disse.

Vær oppmerksom på at butikker som ikke er kunder av Bergsala kan ha andre serviceleverandører enn oss. Andre serviceleverandører kan ha andre rutiner og kan mangle tilgang til å for eksempel overføre Nintendo eShop-kontoer fra en ødelagt konsoll til en erstatningskonsoll. Bergsala kan ikke holdes ansvarlig for eventuell mangelfull service fra slike serviceleverandører.

Kontakt Bergsala Service Center

Om du ikke finner svaret på spørsmålet ditt på noen av sidene våre og ønsker å komme i kontakt med serviceavdelingen vår, så kan du fylle ut skjemaet nedenfor. NB! Det er veldig viktig at du angir den samme e-postadressen som er knyttet til konsollen din, spesielt dersom spørsmålet ditt berører din NNID eller Nintendo Account.

Serviceskjema

Gjenvinning og miljøansvar

Nintendo-produkter skal behandles som EE-avfall og leveres til gjenvinning. Det er også viktig at eventuelle batteri som følger med produktet ikke kastes separat. Vennligst besøk Norsk Gjenvinning for å finne nærmeste mottak.

Les mer om hvordan du håndterer produkter og batterier som ikke lenger er brukbare.

support flavour image